четвъртък, 5 юни 2008 г.

Завърших!!!!!!!!!!!!

След четири дълги години, през които похабих не малко нерви и усилия, най-накрая стигнах до заветния край! В началото на седмицата взех и последния си изпит за семестъра и следването въобще, с което сложих точка на спора с УНСС =) Така в момента съм семестриално завършил. Оттук нататък следва абсолвенстки бал на 27 юни във Военния клуб и държавен изпит на 18 юли. От есента пък, ако всичко мине добре, смятам да запиша магистратура - за добро или зло, в същия университет. Много силно клоня към специалност "Финанси" - 4 години в катедра МИО стигат!


След като се съвзех от безмерната радост (и от рождения ден на Анилина, но това е друга тема), реших да направя кратка равносметка на студентския ми живот. Потресаващото е, че всичките си 48 изпита съм взел от раз - тоест на поправка още не съм ходил. Защо ли не съжалявам =) Малко ми оставаше да стигна среден успех над 5, но и така не е зле - 4.94. На държавния изпит по английски пък имам 6, което ще даде още малко тежест на магистърския ми бал.

Общо взето съм повече от доволен от образованието си. Напук на всички глупости, които се говорят за УНСС, това продължава да е най-престижният икономически университет в страната. Разбира се, имам множество забележки, но само като се замисля с какъв акъл съм влезнал специалност "Международни икономически отношения" и с какъв я завършвам - ами разликата е потресающа!

Сега мога само да си пожелая още много такива успехи и дано набраната инерция стигне поне за магистратурата =) А на всички, които продължават да се борят с машината наречен УНСС, искам да кажа едно - не спирайте, заслужава си!

2 коментара:

Анонимен каза...

Поздравления за завършването!Завиждам ти(но много благородно)!Направо си е подвиг да вземеш 48 изпита!!!И то без нито една поправка...Ето един прилежен студент,който е гордост за УНСС!
Даваш много добър пример на нас останалите,дето ни мързи да учим и постоянно се чудим откъде да препишем на изпит:))
Браво!Браво!Сега следва работата на мечтите,една хубава жена и 6-7 дечица:)
Ами успех...по пътя към върха(докъдето съм убедена,че ще стигнеш!)

Анонимен каза...

Здравейте, колеги и аз уча в МВБУ "Ботевград" и аз завърших и аз имам много добри отзиви за моя Университет. Взех си и държавния изпит, имал съм само една поправка през годините ми и тя беше заради това че бях много зле(болен) и не отидох на действителния изпит, не бях в състояние..

Успех на дипломната работа и защитата и!!!