вторник, 3 юни 2008 г.

Брей - блогът се чете!

Е време беше да сменя анкетата! След десетките мейли, получени по въпроса, реших да дам нов тласък на умствената дейност у хората като задам нов въпрос. И сега, по подобие на колежката Таня, ще направя кратък анализ на резултатите от предишното социологическо проучване =)

Та, благодаря на всичките 48 човека, които отделиха 5 секунди от времето си да отговорят на екзистенциалния въпрос „Как попаднахте тук?”. След като с пот на челото обработих статистически данните се оказа, че 37.5% от аудиторията на блога ми влиза редовно в него. Това само по себе си ме окуражава, така че няма да се отказвам!

Други 27% са кликнали върху линка от скайп-профила ми, като за съжаление можем само да гадаем дали вследствие на това са минали към горната категория или пък горчиво са съжалявали за кликването. Около 21% са попаднали сред статиите от Средногорието докато са търсели нещо в Google – за което си мисля, че трябва да благодаря на колегите от популярната търсачка. И накрая, 14.5% сами са се чудели какво правят в блога – браво на тези, които се осмелиха да си го признаят (дори и само пред себе си). Искрено се извинявам на тези 14.5% за дълбоките психически травми, които вероятно съм им причинил =)

В крайна сметка резултатите са близки, но както правят участниците в едно популярно вечерно шоу с водещ Ники Кънчев, и аз смятам да се доверя на публиката. Проучването категорично показва едно – хората искат да четат още мои неща, затова продължавам да дерзая!

Няма коментари: