петък, 1 февруари 2008 г.

В. Иванов vs УНСС - 6:0

Сесията за мен завърши така, както и започна - успешно. Сега остава само един семестър по пътя към заветната диплома.

Както писах преди, бях освободен от общо четири изпита и така за редовната сесия имах само два - Цени и Ценообразуване и Международен Маркетинг. За моя огромна изненада и двата титуляра по предметите - ас. Васил Петков и проф. Бистра Боева споделиха, че са чели блога ми. Както и публикацията, в която описвам как съм преписал курсовите работи при ас. Петковот по-съвестни колеги и как не съм посещавал лекциите по маркетинг =) Да не говорим, че съм определил ас. Дънешка (Маркетинг) като "антипатична за повечето колеги".

Това, честно казано, отначало доста ме притесни, но така или иначе вече беше късно. В крайна сметка и ас. Петков, и проф. Боева, и ас. Дънешка показаха, че публикациите по никакъв начин не са повлияли на оценяването ми. Искрено им благодаря за професионализма. Аз така или иначе по цени си понесох наказанието за преписаните курсови работи - не бях допуснат до контролното за освобождаване. По маркетинг пък липсата ми на повечето лекции беше компенсирана от редовното посещаване на упражненията =)

Та така: в крайна сметка - 4 по цени, 5 по маркетинг. Сесията завършва с три четворки и три петици, което си е крачка назад спрямо успеха ми от минали години. Но пък и преди отделях далеч повече време на учене. Летния семестър имаме само три предмета + руски език (за къде сме без него). От тях най-труден поне на първо четене е Финансиране на международната търговия (ФМТ) при доайенът на финансите в нашата страна проф. Милчо Стоименов (почвам да правя четки, че да не стават гафове като горните =)

Ще има и защита на прекарания триседмичен стаж. Аз моя вече съм го написал (става въпрос естествено за работата ми като Специалист Доставки във "Фикосота Синтез"). Пък някога лятото ни чака и държавен изпит. После евентуално - магистратура. А между двете - европейското първенство по футбол в Австрия и Швейцария =)

2 коментара:

Анонимен каза...

как Германия,европейското нали е в Австрия и Швейцария :)

Васил Иванов каза...

Мда, определено тъпа грешка! Мерси =)