събота, 14 февруари 2009 г.

Пореден мой успех срещу УНСС =)

С цел да поразчупя малко шаблона на блога напоследък (само и единствено Средногорски спорт), ще напиша с няколко думи за последните ми изяви на академичното поле. Както може би знаете, а и да не знаете сте видяли от профила ми, след като успешно се дипломирах като бакалавър в УНСС, реших да продължа с магистратура по "Финансов мениджмънт". Дотук добре, обаче както повечето магистри редовно обучение, и аз не намерих време/желание през семестъра да ходя редовно на лекции и упражнения. Така времето течеше, и ден след ден постепенно стигнах до кулминацията, или т. нар. сесия =)

От общо пет изпита по един бях освободен - "Международни финанси", които взех още в бакалавърската степен на МИО, и то при небезизвестния проф. Милчо Стоименов. Така първото изпитание бе "Финансов контрол" - изпит, от който с лекота се освободих с 6-ица, след като опцията беше да напишем курсова работа по избрана от нас тема. Аз, така да се каже, се изявих с разработка на тема Базел II, което се оказа достатъчно.

При следващия изпит обаче ударих на камък... "Търговското право" се оказа по-трудно, отколкото очаквах, и след определено подценяване на противника се стигна до нежелано, но напълно заслужено преиграване на срещата. За което, честно казано, не се чувствах мнооого по-подготвен, но все пак успях да завоювам четворка =)

Останалите две препятствия минах с петици. Първото от тях бе "Банково дело" - неособено труден предмет, неособено труден изпит (поне за виден финансист като мен =). Второто изпитание се казваше "Фондови пазари" и предварителните очаквания бяха това да е най-трудния изпит от сесията. Донякъде се оправдаха, но скъсаните не бяха чак толкова много. Иначе за първи път през тези вече пет години в УНСС имах изпит от 19:00 в неделя =)

Така поне засега на западния фронт всичко е спокойно.

Няма коментари: