четвъртък, 29 май 2008 г.

Анкета: Ако бяхте кмет на Пирдоп...


Какво е първото нещо,
което бихте направили?



Гергана Николова: Може да прозвучи банално, но бих инвестирала най-вече в инфраструктурата на града. За мен това означава да имаме нормални пътища, тротоари и алеи, както и паркове. В последно време това е доста наболяла тема и ми се струва, че всяка инвестиция в подобен род дейности би била напълно оправдана.


Мариана Стоянова: Аз, като млада майка, бих направила много повече детски площадки. В момента съществуващите не са в особено добро състояние – първо бих обновила тях, а след това ще създам и нови. Също така ако бях кмет щях да обърна много по-голяма внимание на чистотата в града. Зная, че нещата опират най-вече до културата на жителите, затова бих помислила за някакъв вид по-„солени” глоби, които да стреснат нарушителите.


Стоян и Надежда Ушанови: Освен по-активна „борба” с дупките по пътищата, бихме разкрасили малко повече града като цяло. Има какво да се желае по отношение на зелените площи, градинките с цветя и т.н. за нас например градската градина е символ на Пирдоп и трябва не просто да се ремонтира, а изцяло да се обнови. Да се превърне в място, с което жителите на града истински да се гордеят.


Мина Иванова: Бих насочила много повече ресурси към градския стадион. Аз самата се интересувам от спорта в Средногорието и зная, че разполагаме с една сравнително добра спортна база, която се нуждае от малко повече внимание за да стане отлична. Първо бих подменила изцяло тревната настилка, а след това щях да обновя изцяло лекоатлетическата писта. Впоследствие могат да се пооправят и трибуните, а като прибавим към това и по-солиден бюджет за клубовете, мисля че успехите няма да закъснеят.


Цано Филипов: Ами аз цял живот се занимавам с часовници и те са голямата ми страст. Разбира се, бих работил за един по-добър Пирдоп, но единственото по-конкретно нещо, което се сещам сега, е свързано с професията ми. На градския център в момента има голям и хубав часовник, който обаче не се поддържа. Е, първо ще оправя него, пък след това ще мисля и за други подобни проблеми.

1 коментар:

Анонимен каза...

Bih opravil stadiona !!!